fredag 11 april 2014

Påsklov!

Nu är denna vecka över och wow vilken avslutning det var. Idag hade skolan någonting som heter Påsklunch där vi på estet uppträder med sånger och dans. Jag sjöng två låtar. Efter att jag sjöng den första låten fick jag inte så himla mycket applåder, vilket inte gjorde så mycket för jag sjöng inte den låten så bra. Men efter den andra låten fick jag otroligt mycket applåder. Då blev man väldigt överväldigad säger jag bara.

Nästa vecka är det påsklov. Åh äntligen får man koppla av på riktigt och ta hand om sig själv. Det var länge sedan jag tog hand om mig själv, så det är min första prioritet under denna vecka. På tisdagen är man bjuden på födelsedagsfirande hos sin killkompis. Jag har två killkompisar. En som fyllde år i Onsdags och en som fyller år nu på Tisdag. På Söndagen ska man ha en tjejkväll med bästisen vilket jag ser mycket fram emot. Det var länge sedan hon och jag hade en hel dag och kväll bara med varandra. Man behöver det ibland.

Så det var allt som har hänt under denna dag. Och jag ser mycket fram emot påsklovet och att få umgås med de bästa personerna i mitt liv. Och att få ta hand om sig själv för en gångs skull. God Kväll alla!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar