måndag 1 september 2014

Mitt nya liv

Hej hej igen. Jag är tillbaka! Mycket har hänt i mitt liv. Jag har blivit av med en negativ person. Personen bestämde sig för att berätta att det vore bäst om vi två skulle sluta umgås. Och jag kan bara hålla med. Vi mådde båda två dåligt av varandra och när man inte trivs med varandra så är det alltid bäst att klippa av banden man en gång hade.

Det har varit tufft att acceptera att denna person verkligen är borta. Men jag börjar mer och mer se det och jag börjar även se hur dålig han/hon var för mig. Jag tar ett steg i taget och tar in den nya förändringen i mitt liv.

Skolan går sisådär för mig, på grund av denna stora förändring och på grund av att jag inte är van med att komma till skolan utan denna person vid min sida. Jag var bered att gå till skolan utan personen där men inte att vi skulle sluta vara vänner. Så jobbigt är det. Men som sagt, denna förändring var nödvändig för oss båda och jag har omfamnat det faktumet.

Det var nog allt för mig just nu. Ha det bra. Hej Då.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar