lördag 20 december 2014

Nej men se vem som är tillbaka!

Hej hej! Ni har nog undrat var tusan jag har varit någonstans. Jo jag har varit mycket upptagen med skola och privatliv och massa saker som hänt på en och samma gång. Jag har nu äntligen jullov och tänkte därför uppdatera denna blogg lite grann.

Skolan har väl varit upp och ner. Jag har varit med om en massa saker som orsakat problem i mitt privatliv och i skolan. Jag vill inte gå in på det i detalj men en massa struntsaker skedde men som nu är lösta och bakom mig.

Mitt privatliv har varit mycket svår. Kan inte sätta ord på hur tacksam jag är för alla mina nära och kära som stöttar mig i allt som nu pågår i livet. Det är mycket skönt att veta vilka som faktiskt bryr sig när man har sådana här stunder i livet.

Så jag har nog skrivit nog för denna gång. Kommer nog uppdatera oftare under detta lov. Höres snart igen bloggen. Hej då!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar