tisdag 27 maj 2014

Oj, Hej igen.

Ja, long time no see. Jag har inte haft tid att vara så aktiv på bloggen. Skolan tar nästan över ens liv känns det som, speciellt nu när skolan börjar lida mot sitt slut. Mycket har hänt, både bra och dåligt. Fått tillbaka relationsband som jag trodde var förlorade och även skapat nya under processen. Jag har även varit upptagen med att flitigt följa den nya säsongen av Game of Thrones. Och wow är allt jag kan säga. Hela den fjärde säsongen är underbar. Men jag tänker inte spoila hela säsongen för er, om det finns andra Game of Thrones fans där ute som nämligen skulle snubbla in på denna blogg.

Men här är iallafall trailern till denna säsong som nu endast har 3 avsnitt kvar. Det åttonde avsnittet sänds på Söndag i USA. Men det var nog allt för mig för denna gång. Hej då!


Min personliga favorit trailer för säsong 4 av Game of Thrones. Titta och njut.


0 kommentarer:

Skicka en kommentar