måndag 31 mars 2014

Ny vecka.

Ja nu är det en ny vecka. Och vad skall man säga? Starten på veckan var helt perfekt. Jag var hela skoldagen med mina bästa killkompisar. Min bästis, Elya är på praktik under hela denna vecka. Känns som tortyr men jag kan väl uthärda det.

Vi fick börja jobba med Hinduism och ja det gick ju som det gick, hehe. Jag blev frustrerad över att frågorna på arbetsbladet inte hörde ihop med det jag hade läst. Jag fattade helt enkelt ingenting. Hela Hinduismen är så komplicerad i mina ögon. Och den verkar så huller om buller. Jag skulle inte klara av en sekund i den religionen.

Men det var allt som hände under Måndagen. Hoppas att Tisdagen blir perfekt också. För jag behöver en bra vecka nu när Elya inte är hos mig. Hej Då gott folk!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar