fredag 28 mars 2014

Ännu en vecka passerar förbi.

Ja. Nu har ännu en skolvecka passerat och allt jag kan säga är: Shit!

Hela veckan var stressfull. Vi fick besök av en överlevande från ett koncentrationsläger på Tisdagen. Och det mötet kommer jag nog minnas i resten av mitt liv. Damn vilken start och fantastik person den mannen är alltså!

Sedan på Onsdagen hade man prov och det gjorde mig sjukt nervös. Men jag tror nog att jag får ett bra resultat. Resten av veckan var nästan som en dimma för mig. Jag minns inte så mycket om jag ska vara ärlig på grund av all stress jag gick genom.

Men denna dag var underbar. Jag hade det svårt till en början. Men slutet av skoldagen var helt magisk. Tänker inte gå in på detaljer. Men allt jag tänker skriva är att slutet av denna skoldag var helt enkelt magiskt.

Jag vet inte vad mer jag ska skriva. Nu ska jag nog gå tillbaka in i vardagsrummet och titta på tv med min älskade mamma. God Kväll alla!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar