torsdag 17 juli 2014

Ny start!

Ja hej igen. Det var ett tag sedan! Jag har inte haft tid att uppdatera denna blogg så mycket som jag vill. Men nu tar jag tillfället i akt och gör det. Jag har varit med om mycket under starten av detta sommarlov. Jag har nu äntligen blivit 18 år. Och jag har slutat andra ring i gymnasiet.

Mycket har även hänt i privat livet. Jag har förlorat kompisar och även fått nya.

Min bästa vän och jag ska ha en myskväll för att imorgon skall vi gå på en begravning till en viktig och nära kompis som tragiskt gått bort. Vi saknar henne väldigt mycket men vi vet att hon mår bättre nu. Man är ju aldrig förbered att förlora någon. Och när det händer så lämnas vi kvar i sorg och chock. Och chocken den var total, och det är den än. Jag kan inte ens fatta att vi faktiskt skall åka på en begravning. Men nu ska vi det, för att säga hej då en sista gång till en mycket speciell person.

Så det var nog allt för tillfället. Hej då!

Denna låt tillägnas till henne. Jag älskar och saknar dig ännu.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar